စမ္းသပ္မွဳတစ္ခု

ကိုယ့္ဘာသာနဲ ့ကိုယ္ Website ေလးတစ္ခုျဖစ္ေအာင္စမ္းသပ္ျပီးဆဲြေနပါတယ္။အရင္ကသိထားတာေတြထက္လည္းပိုျပီးသိလာရပါတယ္။သို ့ေသာ္ကြ်န္ေတာ္တို ့ဆီမွာျဖစ္ေနတာကေတာ့ mpt gateway ကကြ်န္ေတာ္တုိ ့usage လုပ္တာကို monitoring လုပ္ေနပံုပါပဲ။ ftp နဲ ့ကြ်န္ေတာ္ကကြ်န္ေတာ္သံုးမယ့္ tools ေတြကိုပို ့တာမေန ့ကရျပီးဒီေန ့ေတာ့မရေတာ့ပါ။ connection error ပဲက်က်ေနတဲ့အတြက္လုပ္ရတာေတာ့အဆင္မေျပပါ။သို ့ေသာ္လည္းကြ်န္ေတာ့္ရဲ  ့စမ္းသပ္မွဳေလးကိုကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ဆက္လုပ္မွာျဖစ္ေၾကာင္း၊ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေကာ၊ကြ်န္ေတာ့္အလုပ္အတြက္ေကာအဆင္ေျပေစမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ဆက္လုပ္ျဖစ္မွာပါ။

Leave a comment