Wireless နဲ ့ပတ္သက္ျပီးၾကံဳရတာေလးေတြ

ျပီးခဲ့တဲ့ရက္ပိုင္းအတြင္းကအစ္ကိုေတာ္ကသူ ့အိမ္မွာ Red Link 2Mbps ၾကီးတပ္ထားပါတယ္။ အဲဒါကို Wi-Fi share ျပီးအျခားသူေတြကိုေပးမယ္ေပါ့။ Wi-Fi Hotspot တစ္ခုလုပ္ခ်င္တာပါ။အဲဒီေတာ့ကြ်န္ေတာ္ကလိုအပ္မဲ့ Devices ေတြနဲ ့Network Layout ေလးတစ္ခုတည္ေဆာက္ပါတယ္။

ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို ့Devices ေလးေတြနဲ ့wi-fi zone စလုပ္ပါတယ္။ပထမကေတာ့ Red Link က Outdoor Unit နဲ ့ေပးထားတာပါ။ေနာက္ေတာ့မွ Wi-Fi Router လာတပ္ေပးသြားပါတယ္။လိုင္းကေတာ့ 2 Mbps မို ့လို ့လားေတာ့မသိဘူး…ေတာ္ေတာ္ျမန္တာေပါ့။Wi-Fi သံုးခ်င္တဲ့သူေတြကထဲမွာ အေ၀းဆံုးလူေတြလည္းပါတယ္။သူတို ့ကိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို ့ Coverage ထဲမွာမ၀င္တဲ့အတြက္ေပးလို ့အဆင္မေျပလိုက္ပါ။

Linksys-WMP300N

အဲဒါနဲ ့ကြ်န္ေတာ္လည္း Devices ေလးေတြတပ္ဆင္ျပီး Wi-Fi Zone ေလးတစ္ခုေဆာက္ေပးလိုက္ပါတယ္။အဆင္ေျပသြားေရာေပါ့။ေနာက္ ၆ လေလာက္ၾကာေတာ့သူက နဂိုေနရာရဲ  ့ေနာက္ဘက္မ်က္ေစာင္းထိုးမွာအခန္းတစ္ခန္းရိွေတာ့အဲဒီအခန္းကိုပါ Wi-Fi ေပးမယ္တဲ့။ဒါဆိုရင္ survey လုပ္လိုက္တယ္။ survey မေအာင္ခဲ့ပါ။ ဘာျဖစ္လို ့လဲဆိုေတာ့အဲဒီနားမွာ ကြ်န္ေတာ္တို ့ထက္အားေကာင္း၊အားျပင္းတဲ့ wi-fi Access တစ္ခုက ေႏွာင့္ယွက္ေနလို ့ပါပဲ။

indexrange_20070109

ကြ်န္ေတာ္တို ့wireless နည္းပညာမွာ Wireless လွိဳင္းေတြျဖစ္တဲ့ လွ်ပ္စစ္သံလိုက္လွိဳင္းေတြဟာမတူညီတဲ့ၾကိမ္ႏွဳန္း  ေတြနဲ ့အလုပ္လုပ္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။အဲဒီလိုမ်ိဳးမတူညီတဲ့ၾကိမ္ႏွဳန္းဆိုတာကို Wireless (b,g,n) နဲ ့သတ္မွတ္ပါတယ္။ကြ်န္ေတာ္တို ့ Wi-Fi Zone မွာသံုးထားတာက G (2.4 GHz) ျဖစ္ျပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို ့Wi-Fi ဇံုထဲကို၀င္၀င္လာတဲ့ Wireless AP ကေတာ့ N (5 GHz) ဆိုေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို ့Wi-Fi Zone မွာအေႏွာင့္အယွက္  ေတြျဖစ္ေစတာေပါ့ဗ်ာ။ျပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ္တို ့ဒီဘက္တိုက္ကေနျပီးမူလလႊင့္တဲ့ wi-fi access ကိုရကိုမရတဲ့အထိျဖစ္  သြားတာပါ။ ဒီလုိမ်ိဳးအျဖစ္မ်ိဳးကိုကြ်န္ေတာ္ 2009 တုန္းက Marubeni ကုပၼဏီမွာ Wireless သြားခ်ိတ္တုန္းက   လည္းၾကံဳဖူးပါတယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးပဲျဖစ္တာပါ။ အဲဒီတုန္းက Lucky Bird Computer Co.,Ltd ရဲ  ့Senior Service Technician အျဖစ္နဲ ့သြားလုပ္ရတာျဖစ္ပါတယ္။ အမွတ္တရျဖစ္ေနခဲ့ရတဲ့ Error ေလးေတြပါ။

အမွတ္တရအေနနဲ ့ဒါေလးကိုတင္လိုက္တာပါ။ ဖတ္ရွဳတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

Leave a comment